Dinding adalah ruang yang harus diberi keutamaan kerana inilah ruang yang cukup penting di dalam sesebuah kediaman.

Ada sesetengah individu gemarkan dinding kosong, ada juga sukakan yang bercorak. Tak kurang yang kreatif mengadunkan kedua-duanya untuk lebih menarik.

Seperti yang dibuat oleh Ghazali Roslani ini, beliau menukar satu sudut dinding tempat letak televisyen daripada kosong kepada dinding ‘berkayu’.

DIY dinding ini dikongsikan menerusi laman facebooknya. Menurutnya, projek PKP itu akhirnya siap selepas bertungkus lumus dengan modal RM200 je. Nak tahu caranya jom tengok ni!

Akhirnya projek PKP baru siap…menyesal sikit awalnya buat benda ni sebab leceh sangat, 5minggu baru siap (ni semua salah M )…kalau nak buat lagi sekali macam ni memang taknak dah…taubat aku

Modal = RM200 (bidai+silicone rubber)

IKLAN

 

Nak macam-macam info? Join channel Telegram keluargagader club

IKLAN

Sedar tak sedar, bulan depan dah masuk bulan Ogos tau, bulan Kemerdekaan Malaysia!

Sebagai rakyat yang cintakan tanah air, mesti anda ada cara tersendiri nak eskpresikan rasa cinta dan bangga menjadi Anak Malaysia kan? Betul tak?!

Ehhh jangan cakap kat sini, simpan idea anda tu dan hantarkan kepada kami dengan menyertai Virtual Himpunan Saya Anak Malaysia!

Nak tahu caranya? Senang je! Layari je laman web  https://toko.ideaktiv.com/product/virtual-himpunan-saya-anak-malaysia/ , baca syarat kelayakan dan jangan lupa untuk berdaftar di sana ya! Sebarang soalan boleh ajukan di nombor yang tertera di poster.