Ramai yang suka dan mengkagumi hubungan antara mak mertua dengan menantu ini. Malah,ada antara netizen yang meluahkan betapa beruntungkan memiliki ibu mentua seperti Bonda Rozita.

Beliau bukan sahaja prihatin, bahkan tidak lokek dengan kasih sayang. Sifat penyayangnya jelas terpancar ketika menantunya Datin Seri Shahida berada di dalam pantang.

Itu turut diakui sendiri Datin Seri Shahida menerusi kapsyennya di dalam instagram semalam.


Mula2 kahwin rasa takut sbb saya pekerja dulu…..staff lain kata mak mertua saya ni garang….tapi dah lama tinggal bersama saya faham dia bukan garang tapi sangat tegas dan mendidik orangnya.

“penyayang walaupun kadang x tunjuk…..tapi baik sangat x pernahburukkan menantu dekat orang…kalau ada silap dia cakap secara terus terang…jaga dan sayang kita mcm anak sendiri.

‘Sampai beranak pun mak mertua saya temankan…paling best dia mesti menangkan saya kalau saya bergaduh dgn anak dia yg mereng ni kan.

tokmariamOh cntiknya ibu Datin Sri Shahida….patutlah anaknya pun cntik…👍👍
rose_bymeTp macik tu juga beruntung dpt mnantu mcm datin penyabar serta memiliki ciri2 kewanitaan…👍👍👍
aeinbakedBertuah datin dpt mertua mcmnie… Sygkan menantu.. Tak memburukkan menantu
cloverush.pahang.ekinCantik datin dan bonda
iphonemyrbonda mmg insan yg baik hati…untung DS terpilih jadi menantu dia
aminahhibrahimAlhamdulilla…rezki datin
fadzilah74Suka tgk mertua n menantu yg ngam!!! Alhamdulillah…mertua yg mahu anak2 hidup berumahtangga bahagia tidak salahkan menantu dan tahu kelemahan anak sendiri.
qu_araa@azzy_aay huhu . entah lah . saya suka family dyorang . jenis ceria happening . kadang gelagat anak n org gaji pun saya suka tgok . sbb sillaturrahim depa sgt bagus . even ada baik n buruk . tu pengajaran la . sy ni bkn pyibuk ke apa . mungkin laaa org tak phm soalan saya . just curious je . bukan nk mmburukkan org or kecam sesape . Allahuallam yang mana2 tu
mrsone2008Itu mertua yg baik menangkan menantu sbb dia thu ank dia mcm mn

Sumber: IG shahidadherbs

 

Tinggalkan Komen