Gelagat si kecil bernama Jebat Jayden ini sering mencuri perhatian ramai. Ada sahaja kaletahnya yang mencuit hati, lebih-lebih lagi percakapan dan loghatnya sentiasa mencuit hati.

Anak kepada Noor Nabila dan  Sharnaaz Ahmad ini meraih perhatian warganet menerusi rakaman terbaru ditiktok yang dimuatnaik apabila ibunya.

Menerusi video tersebut, kelihatan mereka sekeluarga sedang menunaikan solat berjemaah. Video yang berdurasi 17 saat itu memperlihatkan Jebat turut sama berjemaah dengan ibunya Nabila dan juga ayah tirinya, Engku Emran. Lucunya gelagat Jebat yang dilihat beberapa kali asyik membetulkan kopiah yang dipakai.

Adat si kecil memang suka memerhati, sepanjang solat juga dia berkali-kali menoleh ke arah ibu dan ayahnya yang sedang kusyuk solat di sebelah.

Alhamdulillah fiderman pandai solat #jebatjayden #fypシ゚viral #fyp,” kongsi Nabila.

Sememangnya anak-anak seusia Jebat walaupun masih kecil namun sifat ingin belajar  menebal dalam diri.

Begitu juga dengan Jebat, nampak comel kan apabila mahu mengikut  ibu dan ayahnya solat. Lebih-lebih lagi ketika nak sujud, sampai terlentang atas sejadah untuk sujud. Lucu betul gelagatnya.

@noornabila00 Alhamdulillah fiderman pandai solat #jebatjayden #fypシ゚viral #fyp ♬ Allah Allah Aghisna – Veve Zulfikar

Video yang dikongsikan Nabila menerusi akaun Tik Tok miliknya itu berjaya meraih 80 ribu jumlah tontonan daripada warganet.

@makchaqhaluih:🤣🤣🤣Sampai meniarap. . Sampai kesudah dok betulkan kopiah.

@Raihana ash burn:semoga jebat jayden mmbesar jd anak yg soleh, pnyejuk hati mummy babah & ayah, anak yg taat dan mudah mendengar kata & rajin solat. aamiin 🤲🏻

@𝙅𝙖𝙮🖤:lain kali nak soyat…sila gam kopiah tu fiderman😬bergaduh dgn kopiah sampai ke sudah😂

@HanizaG1:Alhamdulillah sejuk hati tengok family ni.. insyaallah jebat akan jadi makmum yg baik nanti

IKLAN

@cuhasyusyuhasyuhada:ayah cakap “solat jemaah, susah macam mana pun Allah akan tolong.. solat je jemaah hari2.. insyaallah Allah akan tolong kita..”

@Hanifazura Ismail:kelakar lh jebat ni😂😂..smpai kesudah kopiah x bg kerjasama😂😂😂

Sumber:Noornabila00


ARTIKEL MENARIK: “Allah Sangat Baik Dengan El, Allah Izinkan. Syukur Alhamdulillah.” Elfira Dedah Jantina Anak, Bakal Timang Bayi Perempuan!

ARTIKEL POPULAR: “Babah Cakap Rupa Ayyash Macam Ibu.” Kandungan 29 Minggu Terpaksa Czer Air Ketuban Kering, Ibu Ni Reda Anak ‘Pergi’

IKLAN

“Berjaya Mahramkan Musa. Dia Power.” Dah 3 Bulan Mizz Nina Masih Susukan Bayi Angkatnya, Pakar Laktasi Ni Kongsi Cerita!

BACA INI JUGA : ”Lawanya Adik. Anak Ramai, Badan Maintain Je.” Che Ta Kongsi Gambar Keluarga, Warganet Puji Nampak Sebaya Tak Makan Usia!


Nak macam-macam info? Klik channel Telegram KELUARGA  dan join keluargagader club

Follow dan subscribe Youtube Channel @BintangKecilMy
#BintangKecilMy #BintangKecil #KitakanJuara