Seni merupakan suatu keindahan. Tidak semua antara kita memiliki bakat seni dalam diri. Lantaran itu seni itu adalah suatu gambaran yang unik dan istimewa buat yang melihat hasil bakatnya.

Bakat seni bukan hanya merujuk kepada peghasilan lukisan semata tetapi ia juga dari pelbagai sudut. Ia termasuk meghasilan sebuah potret dengan mengunakan rubik cube.

Tular sebuah video pengguna TikTok , Zabli menghasilkan potret pasangan selebriti kesayangan ramai iaitu Shuib dan arwah isterinya, arwah Siti Sarah Raisuddin. Potret berkenaan mengunakan kira-kira 400 buah rubik cube.

Meninjau video lelaki berkenaan mendapati, kepantasan tangannya menukar warna rubik cube menjadi sama begitu mengkagumkan.

Ramai warganet melahirkan rasa kagum kreativiti yang dimiliki oleh lelaki berkenaan. Siapa sangka, hanya menggunakan rubik cube boleh menghasilkan sebuah potret yang unik. Sungguh inspirasi!

“400 rubik’s cube belum sampai. Tunggu seminggu.”

Merujuk ruangan komen, rata-rata para netizen memberi pujian bakat luar biasa lelaki itu.

IKLAN

Sumber: Zabli Ab Hadi

Nak macam-macam info? Join channel Telegram keluargagader club

 

IKLAN

Sedar tak sedar, bulan depan dah masuk bulan Ogos tau, bulan Kemerdekaan Malaysia!

Sebagai rakyat yang cintakan tanah air, mesti anda ada cara tersendiri nak eskpresikan rasa cinta dan bangga menjadi Anak Malaysia kan? Betul tak?!

Ehhh jangan cakap kat sini, simpan idea anda tu dan hantarkan kepada kami dengan menyertai Virtual Himpunan Saya Anak Malaysia!

Nak tahu caranya? Senang je! Layari je laman web https://toko.ideaktiv.com/product/virtual-himpunan-saya-anak-malaysia/ , baca syarat kelayakan dan jangan lupa untuk berdaftar di sana ya!

Sebarang soalan boleh di http://www.wasap.my/60169647520