Pelakon dan usahawan, Abby Abadi baru-baru ini mendedahkan sudah lebih tiga tahun menjaga anak tirinya yang dipanggil Edry untuk tinggal bersamanya. Menurut Abby, Edry seorang yang pemalu namun dia cuba untuk menyesuaikan diri supaya tidak berasa kekok.

“Bersama Mat Edry. Mama (Abby ) yang peluk ni, kalau harap Edry peluk tunggu pokok tumbuh atas kepala dulu agaknya hehe.

“Tanya Edry, pernah peluk cium mommy dia tak? (Edry) angguk pun tidak geleng pun tidak. Jadi rasanya macam tak pernah la tu hehe.

“Pada yang bertanya lagi Edry ni siapa, ini kali terakhir saya jawab ya. Edry ni anak suami dengan bekas isteri sebelum dengan saya.

“Dia tinggal dengan kami kurang lebih dah 3 hingga 4 tahun kalau tak silap,” katanya.

Perkongsian Abby kitu dimjuat naik dan dikongsikan di akaun Instagram miliknya.

Menerusi entri tersebut dia berkongsi foto memeluk anak tirinya itu.

IKLAN

Pinta Abby, jangan ada yang cuba bertanya lebih lanjut mengenai dia dan anak tiri kerana perlu menjaga hati pelbagai pihak.
“Bagi yang lebih-lebih jangan tanya sangatlah, takut salah jawab. Banyak hati yang perlu dijaga. Ok? Faham? Hehe.. cukup ya. Usah ditanya-tanya lagi. Tanya lagi kita
block,” tegasnya.

rata-rata mengatakan keserasian antara Abby dan anak tirinya ini. Bahkan ada yang melihat wajah mereka hampir serupa serta mendoakan semoga hubungan erat terjalin antara mereka.

IKLAN

ross5571 Sejuk mummy edry yg mengandung kan dia,subhanallah anak soleh kedua org tuanya.semoga keluarga edry, keluarga abby&keluarga memey kekal ukhwahnya sehingga ke jannatul firdausamin yra

juriahsrah Alhamdulilah edry jumpa mama yg baik yg penoh kasih sayang..

bidadari_liza15 Wa’alaikumussalam..selamat pagi dan salam kasih sayang …wahhh!! hensemmm la edry..tapi masih ada sifat malunya tuu …semoga kak abby yang comel ni,sihat,ceria,bahagia bersama family tercinta..

juesyah25edry kan pemalu..slow2 mama nanti lama2 okla…

alya_5212 Encemmm mat edry ni..muka pon sama cam mama

siti_norilaila Ya Allah, muka budak baik sgt ni, mudah2an jd ank soleh.. Amin

nrbidin muka same ngan kak abby

normahfadzil6266 Hansem..keluarga bahagia dan contoh.. love this family..

liyanaelinaabdullah semoga kak abby sekeluarga bahagia selalu

_bantalgebuleyna alhamdullilah,syukran..famili besar seronok tengok

rusilahmoham Muka samala dng Abby, alhamdulillah, serasi sayang menyanyangi, aamiin.

alleeniey Walaupon pendiam tp rajin jaga adik2…. Good boy.

 

Nak macam-macam info? Join channel Telegram keluargagader club https://t.me/keluargagaderclub