Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. Keghairahan untuk kelihatan cantik menyebabkan ramai yang sanggup berhabis duit untuk melakukan suntikan ini.

Namun itu tidak semua mahu berbuat demikian sebaliknya memilih bahan-bahan secara semulajadi. Biarpun ia mengambil masa,namun ia tidak mempunyai kesan jangka masa panjang.

Ikuti cara wanita ini kekal awet muda terutama untuk wanita berusia 30 dan 40 an untuk menjaga kecantikan dalaman dan luaran.

RESIPI BUAT KULIT AWET MUDA DAN PINKISH DENGAN BAHAN DAPUR JEE.


Sejenis Kekna ni suka amalkan dengan bahan bahan semulajadi macam ni. Sebab kecantikkan bermula dari dalaman kita kan. Cantik dalam cantik la dekat luar tu.
Resipi ni Kekna dapat dari seorang aunty tau. Terujaaa kot kalau korang jumpa dia. Walaupun umur dia dah mencecah 60 an tapi dia punya awet muda tu nampak terserlah tau.
Bila risik risik dia pun bagi la petua resipi ni dan aunty ni cakap setiap hari minum sebelum nak tidur.

Bahan bahan mudah je nak dapat:


Susu rendah lemak
1 inci kunyit di tumbuk
3 Biji Badam di tumbuk kasar
2 Sudu Madu
Cara cara nak buat:
1. Panaskan susu terlebih dahulu dekat atas dapur dengan api yang kecil je.
2. Masukkan kunyit yang dah di tumbukkan. Kacau perlahan lahan dan akhir sekali baru masukkan badam.
3. Tuangkan susu tu dalam gelas. Baru la lepas tu masukkan dua sudu madu. Jika dapat madu asli lagi bagus.
4. Kacaukan dan boleh la minum susu yang sedap rasa lemak lemak manis ni tau.
Ha senang kan nak buat. Rajin tak rajin jee. 


Kekna izinkan yang nak SHARE. Lagi bagus bertambah pahala korang tau sebab bantu kengkawan yang lain untuk sama sama nak kulit cantik juga

Sumber: Zana Mokhtar

Nak macam-macam info? Join channel Telegram keluargagader club

IKLAN

IKLAN

Sedar tak sedar, bulan depan dah masuk bulan Ogos tau, bulan Kemerdekaan Malaysia!

Sebagai rakyat yang cintakan tanah air, mesti anda ada cara tersendiri nak eskpresikan rasa cinta dan bangga menjadi Anak Malaysia kan? Betul tak?!

Ehhh jangan cakap kat sini, simpan idea anda tu dan hantarkan kepada kami dengan menyertai Virtual Himpunan Saya Anak Malaysia!

Nak tahu caranya? Senang je! Layari je laman web https://toko.ideaktiv.com/product/virtual-himpunan-saya-anak-malaysia/ , baca syarat kelayakan dan jangan lupa untuk berdaftar di sana ya!

Sebarang soalan boleh di http://www.wasap.my/60169647520