“Saya Jadi Sakit Hati.” Zarina Zainuddin Luah Kecewa

Hati mana yang tidak kecewa apabila tohmahan yang tidak benar mengenai diri dikatakan sesuka hati tanpa usul periksa.

Begitulah kala ini situasi yang dialami oleh Zarina Zainuddin apabila masih ada lagi komen-komen negatif yang memperkatakan mengenai hidungnya yang didakwa melakukan pembedahan plastik.

Sebelum ini, pelakon cantik manis ini menafikan dakwaan itu, namun dia tidak sangka masih ada kata-kata kurang enak mengenai dirinya masih dikatakan lagi.

Menerusi muat naik terkini di instagram miliknya, Zarina Zainuddin meluahkan kecewa dan rasa sakit hati dengan tohmahan yang tidak benar itu.

Artikel Berkaitan: “Don’t tell them. Show them.” Faizal Tahir Kongsi Didik Anak Solat. Kecil-Kecil Dah Pandai, Sejuk Perut Ibu Mengandung Kan!

Artikel Berkaitan: “Ajar Anak Disiplin Kena Konsisten.” Cara Johan & Ozlynn Didik Anak, Wajib Baca Al-Quran Lepas Solat Subuh!

 

IKLAN

Dapatkan My Qalam Elite Digital Perjuzuk Set dengan diskaun RM5 apabila anda menggunakan kod KELGST5 di sini 

“Saya masih lagi baca mesej mesej yang mengata saya mengenai bentuk hidung saya ..tak cantik pun bentuk hidung saya ni pendek tak mancung pun apa yang orang sinuk sinik saya kata operate sebab sinus dia pulak cajap itu ini .”

“Wajah dah tak cantik dulu manis sekarang tak suka nak tengok .. heii tak suka sudah saya yang sakit awak ke yang rasa sakitnya .”

“Saya terpaksa block mereka mereka yang saya rada tak perlu tengok saya.. saya jadi sakit hati . Saya bukan budak-budak nak gaduh gaduh dengan orang.”

“Saya pun sibuk . Lebih baik saya jaga keluarga saya.. Salam Isyak.”

IKLAN

“2 rejab.. lagi 60 hari temui Ramadhan ❤️
Pada yang masih sayang saya terima kasih terima saya seadaanya”

 

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Zarina Zainuddin (@zarinazainuddin_)

IKLAN

Sumber: zarinazainuddin_

Nak macam-macam info? Klik channel Telegram KELUARGA  atau join keluargagader club

 

“Saya Jadi Sakit Hati.”  Zarina Zainuddin Luah Kecewa