Siapa tak kenal wanita hebat bernama Rozita Ibrahim, Dulu namanya cukup gah sebagai pengasas produk kecantikan dan kesihatan sehinggalah sekarang.

Beliau yang juga merupakan ibu kepada Dato Sri Aliff Syukri dan mentua Datin Sri Shahida juga antara ikon yang sering menjadi tumpuan dalam media sosial.

Selain berkongsi tentang produk yang dihasilkannnya, Bonda Rozita juga sering memuat naik kisah anak-anak dan keluarganya.

Baru-baru ini beliau berkongsi satu video tentang gelagat keluarganya di dalam kereta ketika bercuti.

“Sy suka anak sy kahwin muda sbb nk jaga agama.. Ajim dh 22 sy nak kawinkan tp xd calon yg sy suka..he he wajjb fasih Quran syarat utama sy

Tujuan sy supaya mereka x buat maksiat.. lagi cepat bina keluarga.. lagi cepat rasa bertanggungjawab.. lagi kuat family..

Itu padangan sy..senda gurauan kami di dalam kereta alahai kalau syukri mmg sifatnya suka membahan org.. lawak dn meninggi diri.. kami dh tahu prangai dia.. mmg xtahan dia buat lawak.. dia je semua good ..lawa..hensem..kami semua hodoh..!!

Sampai ida ckp nak bersalin je takut “sy bersalin mak.. takut sgt.. apa komennya kalau comel muka anak xpa..kalau hodoh hadoi..Nasib baik comel terus dia cakap muka syukri.. kalau hodoh.. muka sy mak”,”ujar Bonda Rozita.

IKLAN

Dalam masa yang sama, beliau meminta netizen memaafkan anaknya, Dato’ Sri Aliff yang sering ‘lepas cakap’ Bahkan menurutnya sebagai ibu, beliau sendiri sering dikutuk oleh anaknya itu.

Ha ha dah lama kawin kenal dh perangai dia..Sy cakap Ida Gurau dia mmg kita jadi kereta kebal bkn setakat ajim ajah.. sy emaknya pun dia hina..

IKLAN

Dia kata muka mak skrg adalah muka ketinggalan zaman.. kalau dgr kata2nya bukan setakat nk lempang.. rasa nak cangkol.. nak pijak.. nak simbah air panas.. semua ada.. mmg mulut insuran tinggi betul dia ni.. lawak tahappp klu org xblh paham dia melawak atau menghina konfius.

Baik sgt2 kri ni kami je kenal..followers smua maafkan anak sy kri ya ..Dia ni dah 30an pun kena matah kena pukul lagi dgn sy..!! Kalau sy nangis baru dia berhenti buat hal..Ni kat Australia ni pun dia nk merapu ..sy libaskan je dia apa ada kat tangan..geram sgt,”ujar Bonda Rozita lagi.

View this post on Instagram

Sy suka anak sy kahwin muda sbb nk jaga agama.. Ajim dh 22 sy nak kawinkan tp xd calon yg sy suka..he he wajjb fasih Quran syarat utama sy . Tujuan sy supaya mereka x buat maksiat.. lagi cepat bina keluarga.. lagi cepat rasa bertanggungjawab.. lagi kuat family.. . Itu padangan sy..senda gurauan kami di dalam kereta alahai kalau syukri mmg sifatnya suka membahan org.. lawak dn meninggi diri.. kami dh tahu prangai dia.. mmg xtahan dia buat lawak.. dia je semua good ..lawa..hensem..kami semua hodoh..!! . Sampai ida ckp nak bersalin je takut “sy bersalin mak.. takut sgt.. apa komennya kalau comel muka anak xpa..kalau hodoh hadoi..Nasib baik comel terus dia cakap muka syukri.. kalau hodoh.. muka sy mak” . Ha ha dah lama kawin kenal dh perangai dia..Sy cakap Ida Gurau dia mmg kita jadi kereta kebal bkn setakat ajim ajah.. sy emaknya pun dia hina.. . Dia kata muka mak skrg adalah muka ketinggalan zaman.. kalau dgr kata2nya bukan setakat nk lempang.. rasa nak cangkol.. nak pijak.. nak simbah air panas.. semua ada.. mmg mulut insuran tinggi betul dia ni.. lawak tahappp klu org xblh paham dia melawak atau menghina konfius . Baik sgt2 kri ni kami je kenal..followers ssmua maafkan anak sy kri ya ..Dia ni dah 30an pun kena matah kena pukul lagi dgn sy..!! Kalau sy nangis baru dia berhenti buat hal..Ni kat Australia ni pun dia nk merapu ..sy libaskan je dia apa ada kat tangan..geram sgt . Tudung ni akn dilancar bila butik dibuka xlama lagi ..sy pakai dulu lah @bonda_by_rozita_ibrahim dn utk dptkn video penuh tentang aktiviti sy blh tgk di youtube Rozita Ibrahim

A post shared by ROZITA JRM OFFICIAL (@bondarozitaibrahim) on

Sumber: ig bondarozitaibrahim