Walaupun bergelar isteri kepada selebriti popular, namun baik suami mahupun isterinya tidak pernah membangga diri jauh sekali bersikap sombong.

Bahkan, si isteri masih lagi menjual sate di pasar malam bersama adiknya tanpa rasa malu atau segan.

Perkara tersebut dikongsikan oleh pelawak terkenal, Achey Bocey di laman instagramnya. Di dalam perkongsian tersebut, Achey memberitahu isterinya berniaga sate di pasar malam dengan dibantu oleh adik iparnya.

“Ni @anne_acheyisteri saya dan adiknya.. ..
P/s .. duit akan habis tapi halal takkan habis,” tulis Achey ringkas.

IKLAN

Biarpun ringkas namun catatan dan gambar yang dikongsikan itu mendapat respond dari netizen.

IKLAN

Ternyata pasangan suami isteri ini cukup bersederhana membuatkan ramai yang memuji dan mengatakan pasangan ini tidak terbawa-bawa dalam dunia glamor yang dikecapi.

mi.kayla321 Rare betol kak Anne tabikk spring laaa walaupun isteri Artis popular tp still xmalu niaga kt psar mlm .sy doakan hampa hidup bahagia ke ank cucu dn dimurahkan rezeki selalu …

bnurulhusna isteri selebriti.. da senang tp masih tak lupa membantu keluarga.

cikpuannurazmina susah nak cari isteri macam @anne_achey untung @acheykintangkintung saya pun belum tentu boleh jadi isteri yg baik macam ni.

jie.seven bagus cm nie… skurg² nya bini achey tau tu la sumber rezeki meraka biar dh senang tetap brsederhana… semoga terus dilimpahkan rezeki…

miszrara mmg terbaek!! respect isteri achey..kalau org lain, x de nya dah nk buat keja cmni..pandai @acheykintangkintung jaga isteri..

farisbuhari Ssah nk cri istri slebriti mcm nih ?

acikcody Lu jadi contoh masyarakat di luar sana bro …. tahniah @acheykintangkintung & wife n family…

eryanikardi Saya doakan awak dan keluarga terus dimurahkan rezeki… Isteri awak… Sempoi… 🙂

echaelyana Klau sya jumpa isteri acey sya respect solute kt dia..somoga sentiasa dimurahkn rezeki sis..

yamato_geiz Alhamdulillah… semoga sentiasa dimurahkan rezeki seisi keluarga…

Sumber: IG acheykintangkintung anne_achey