Datin Anne Ngasri baru-baru ini memuatnaik satu video yang menunjukkan dia menemani anak sulungnya, Abdul Warits bersiap untuk mendaftar memasuki pusat pengajian.

Warits yang menyambung pelajarannya di Kolej Yayasan Saad Melaka dilihat bersalaman dan berpelukan dengan adik-adiknya yang lain sebelum meninggalkan rumah.

Datin Anne yang turut menghantar dan menguruskan pendaftaran serta kemasukan Warits ke asrama memberitahu yang ini kali pertama mereka berjauhan.

Melihat akan Datin Anne dan Warits, seperti adik dengan kakak sahaja. Manakan tidak, Warits sudah tinggi lampai sekarang. Kata Datin Anne, ianya keputusan yang sukar untuk berpisah dengan anak namun demi masa depan Warits, ianya perlu dilakukan.

“Ini bukanlah keputusan yang mudah.. jarang sekali berpisah dengan anak-anak. Tetapi demi kebaikan dan masa depannya.. Saya kuatkan juga.. 🤲🤲🤲

“Semoga Warits belajar rajin-rajin dan ingatlah tiada benda yang mudah digapai. Usaha pasti berjaya….

 

zarinazainuddin_ Semuga Allah permudahkan segalanya semuga jadi anak yang bijak pandai dan soleh ❤️
yannionly Aamiin..Aamiin YRA.Semoga berjaya dunia & akhirat Warits 🤲❤️
shachoy82 mcm ni la akk rasa ann.x pernah berpisah n berjauhan. ank dh besar n sekrng dh ada haluan sendiri demi masa depan.hati ibu hnya allah saja yg tahu..
dapurpramugari_hqnTahniah Warits!!! Faham perasaan tu..bukannya mudah klu kena berpisah dengan anak.😢
idamaslina warits masuk asrama mana tu? InsyaAllah semoga warits belajar rajin2 ye, banggakan mama. tinggi dah dia kan. irsyad InsyaAllah mid next year dah habis sekolah. kena berpisah lah jugak jwbnye nnt.😢❤️
khairiah_amir Btl3 awet muda keluarga anne nie ye? Bell pun sama.. muda je muka dr zmn cili padi. ❤️
dsmlisa Alamakkk mata masuk air… Semoga dipermudahkan segala urusan buat Warits… Aamiinn 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
tun_fuadstephens Will be a very memorable moment once warits leave KYS. All the best dengan kawan baharu, dengan memori baharu. Saya doakan Warits berjaya dengan cita cita yang diimpikan dan juga berjaya dalam agama. 😊😊

Sumber: annengasri official

IKLAN

ARTIKEL MENARIK: “Menunggu Kepulangan Yang Tak Akan Pulang.” Baru 3 Hari Habis Pantang, Suami Pula Meninggal Dunia, Kisah Wanita Ni Bikin Sebak!

ARTIKEL POPULAR: “Ya Allah Adik Gagah Juga, Kakak Tumpang.” Gelagat Comel Aafiyah Ditegur Tokti Menyakat Adiknya Bikin Ramai Terhibur

BACA INI JUGA : “Cantiknya Baby Khadeeja, Secantik Namanya. Muka Chinese Look.” Intan Ladyana Dedah Wajah & Nama Anak

IKLAN

Nak macam-macam info? Klik channel Telegram KELUARGA  dan join keluargagader club