Kalau dulu, orang suka nak tengok gelagat pasangan ini yang dilihat begitu romantis dan comel. Namun, sejak mereka dikurniakan cahaya mata nampaknya anak mereka pula yang ramai peminat. Setiap video gelagat anak pasangan Syamel dan Ernie Zakri selalu mengusik hati dan buat banyak orang terhibur.

Comelnya Khawla Perform Atas Pentas, Nyanyi Lagu Ibu. Ramai Terhibur!

Maklumlah, Nur Khawla Soleha atau mesra disapa sebagai Lala ni sangat comel dan ada saja perangai dia yang lucu buat ramai yang tertunggu-tunggu update tentangnya. Sama seperti orang lain yang meminati lagi Ernie iaitu Masing-Masing, begitu jugalah dengan Lala.

Ini dapat dibuktikan dengan sebuah video Lala menyanyikan lagu tersebut. Pada usianya sekitar dua tahun, dia dapat menyanyikan lagu ibunya dengan lancar dan sebutan yang jelas. Lebih mengagumkan kerana melodi lagu pun tak ‘lari’ dan sama seperti yang dinyanyikan Ernie.

Comelnya Khawla Perform Atas Pentas, Nyanyi Lagu Ibu. Ramai Terhibur!

Kecil-kecil dah nampak bakat Lala ni, maklumlah daddy dan ibu kan penyanyi. Mestilah bakat tu akan ‘turun’ ke anak mereka kan. Satu lagi perkara yang boleh dibanggakan kerana Lala menyanyikan lagu tersebut di atas pentas ketika satu majlis yang dihadiri mereka sekeluarga.

IKLAN

Tonton video ini;

@ernienator.my Replying to @mamamia602o Masing Masing cover live version dari Lala ❤ cc : aqilahmaria_ #erniezakri #syamel #khawlasoleha #masingmasing #fyp #4u #fypシ゚viral ♬ Masing Masing – Ernie Zakri & Ade Govinda

Dengan kecerdikan Lala tu, ramai yang meninggalkan komen positif memuji Lala. Bukan saja geram dengan kecomelannya, tapi ramai yang turut mengatakan bakat Lala dah mula kelihatan dan ada yang mencadangkan Lala untuk menyertai Anugerah Juara Lgu (AJL) dan ibunya boleh jadi penonton.

Comelnya Khawla Perform Atas Pentas, Nyanyi Lagu Ibu. Ramai Terhibur!

IKLAN

Comelnya Khawla Perform Atas Pentas, Nyanyi Lagu Ibu. Ramai Terhibur!

Comelnya Khawla Perform Atas Pentas, Nyanyi Lagu Ibu. Ramai Terhibur!

Turut ada yang berseloroh suatu hari nanti Lala akan menyanyi ditemani Aafiyah yang bermain piano dan Afwa menari serta diiringi Tokti, Syamel dan Ernie sebagai penyanyi latar. Macam-macam!

IKLAN

Sama-sama kita doakan Lala membesar dengan sihat dan terus ceria sampai bila-bila. tak sabar nak tunggu tiga beranak ni menyanyi dalam satu lagi, mesti meletup!

Nak macam-macam info? Klik channel Telegram KELUARGA  atau join keluargagader club

Dapatkan perkongsian lebih menarik dari Tik Tok Keluarga @keluarga.my

Mencari bahagia bersama KELUARGA?
Download dan baca sekarang di seeNI.

KLIK DI SEENI