Ketahui rahsia mendapatkan perut yang kempis dan tidak gelebeh dengan mengamalkan petua istimewa ini.

RAHSIA KEMPISKAN PERUT HANYA DENGAN 2 BAHAN JE.

Selamat pagi semua. Dah sarapan kan? Pagini Kekla nak share dengan korang satu petua yang korang pasti suke. Nak tau tak? Angkat tiak sape nak tahu tu

Ok petuanya ialah kempiskan perut dengan 2 bahan je.

3 biji epal hijau
5 batang serai

Cara buatnya :

1. Mula-mula korang potong dulu buah epal tu. Tak kisah la nak potong camne janji potong.

2. Lepas tu titikkan serai dan masukkan bahan-bahan tadi ke dalam periuk yang telah diisi dengan 1 liter air.

IKLAN

3. Korang masaklah sampai epal tu jadi lembik. Bila dah lembik, boleh tutup api.

4. Tunggu dah suam-suam baru boleh minum. Buatlah setiap hari pagi sebelum sarapan.

Di sini Kekla kongsikan beberapa khasiat tentang minum air rebusan epal dan serai.

IKLAN

1. Keluarkan angin dalam badan
2. Menghilangkan sakit-sakit badan dan urat
3. Meringankan tubuh badan
4. Menghilangkan sakit tumit
5. melegakan sakit lutut
6. Mengurangkan kolesterol
7. Menjadikan kulit semakin cerah
8. Berasa cepat kenyang
9. Kempiskan perut
10. Turun berat badan
11. Dan awet muda

Ok itulah serba sedikit tentang khasiat epal hijau dan serai.

Kalau rasa suka dengan petua yang Kekla bagi ni, tekanlah butang like dan silakan share jika rasa bermanfaat.

Sumber : Lelawati Lela