Ibu mana yang sanggup berjauhan dengan anak kan. Nak nak lagi kalau baru menimang cahaya mata. Demikianlah yang sedang dilalui oleh pelakon kecil molek, Sari Yanti.

Dia yang kini sedang bercuti berdua bersama suami, Jep Sepahtu di Maldives memuat naik satu kertas yang menulis nama anak-anaknya di instagramnya sehari selepas tiba di tempat percutian tersebut.

“Nanti ada rezeki kita datang sama sama pulak,”tulis Sari ringkas namun cukup memberitahu akan perasaan rindunya pada anak-anak.

Demikianlah hati seorang ibu kan bila berjauhan dari anak-anak. Perkongsian dari Sari ini juga mendapat respond dari pengikutnya. Ada yang mengatakan ini adalah sindrom mak-mak apabila berjauhan dengan anak-anak.

IKLAN

eymanatasya Begitulah hati seorang ibu .. pergilah hjg dunia pun..ank2 tetap x ley lupa.. hppy honeymoon/holiday dear @sariyanti ?

shazzienna Hahha sindrom mak2 mmg gini.. Kekonon nk me time.. Couple time.. Tpi bru jauh ngn ank sejam 2…mulalah rindu mcm org ptus cinta hihihi..

firasfiruz Hati mak2… anak2 sentiasa di ingati…

zilazala Mama ngn abah je ke..???cian @dariyainaraofficial msti rindu mama jgk..???

zubaidah5146 Sama dgn saya selalu pening dgn perangai anak2 konon2 aman lah klu anak2 tak ada tapi sebaliknya kita yg akan angau nanti klu anak2 tak ada disisi?????

zahra_alya_collection Mula2 beria nk ber me time.. X smpai sehari dh rindu anak²??.. Mcm sy la warded pn hangkut ank² sekali tok laki tido kt wad????

linzhani Saye kuar berdua dgn somi..gi warung jek..tp last2 bungkus semua mknnan ( trmasuk yg anak2 nk mkn pulak tu)n mkn kt umah..??

purple_ladies_byadimala camtu la mak2 pgi mana2 walaupun kejap mesti rindu anak

uwanct Kasih seorang ibu,ke hujung dunia pun anak tetap tak pernah lupa.

Sementara itu menerusi instagram milik Jep turut memuat naik ucapan hari jadi buat isterinya yang tersayang. Rupa-rupanya percutian pasangan sama cantik sama padan ini adalah bersempena hari jadi Sari Yanti. Bestnya kan dapat bercuti bersama yang tersayang.

IKLAN

Sumber: IG  sariyanti jepsepahtu