Memandangkan kita dalam fasa PKP sekarang, pasti anak-anak berasa bosan kerana terperuk di dalam rumah. Tak boleh bebas seperti dulu.

Nak hilangkan rasa bosan atuk ni buatkan kolam untuk cucu-cucunya di rumah. Menariknya, kolam yang dibuat di belakang rumah membolehkan anak-anak menikmati suasana kampung.

Aktiviti Pkpd kami..

Buat swimming 🏊‍♀️ pool blkg rumah 😅
Tq tokki sbb layan anak cucu nak main kolam..

IKLAN


Sambil mandi boleh tgk 🐂 tepi pagar kolam, dah mcm Zoo sbb mcm2 ada hahaha.. Indahnya suasana kampung…

IKLAN

 

Kredit: Syaza Nazifa

Nak macam-macam info? Join channel Telegram keluargagader club

Bila PKP ni, anak-anak kerjanya lapar je. Sekejap2 minta makan, mak pun letih nak melayan permintaan sorang-sorang! Tak payah risau, join je kelas buat roti bersama kami ni. Boleh buat stok untuk anak-anak makan! Whatsapp di http://www.wasap.my/60169647520