Bagi anda yang mengukuti laman sosial anak kepada usahawan terkenal Datuk Seri Aliff Syukri atau isterinya Datin Seri Nur Shahida Rashid, pasti anda akan berasa kagum dengan kematangan gadis manis yang bernama Qadejah Elzahra atau lebih mesra dipanggil Ces.

Minatnya terhadap memasak bukanlah sesuatu yang baru, malah Ces sering juga menunjukkan bakat memasaknya di laman sosial.

Terbaru, tular sebuah perkongsian yang dimuat naik oleh Shahida di laman Instagram yang memaparkan anak perempuannya itu sedang membantunya memasak makanan laut di dapur.

[TRENDING] “Dua-dua Princess Umi.” Ramai Puji Cara Isteri Fizo Omar Layan Maryam

[TIP MASAK] Hanya 15 Minit, Daging Liat Dapat Dilembutkan

Menerusi hantaran tersebut, Shahida memberitahu bahawa keadaan dirinya sekarang sudah sarat hamil dan akan bergilir-gilir masak bersama dengan Qadejah yang mesra dipanggil Ces.

IKLAN

Tambahnya lagi, Ces sudah mula membantu Shahida memasak dan dia hanya perlu memberitahu sahaja juadah yang diinginkan dan serta resipi.

“Gigih tak anak dara kita masak! Sekarang ni senang je kita tinggal order dan hantar link resipi. Kadang-kadang dah sarat-sarat ni nak masak pun tak larat. Gilir-gilirlah dengan Ces,” tulisnya.

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata warganet memuji skil dan kepintaran Ces yang bijak memasak.

IKLAN

“Kemas Ces buat kerja. Dahlah cantik, bijak, kaya dan pandai masak pula itu. Terbaiklah.

“Tengok gaya cara kacau tumisan dalam kuali, Ces memang tak kekok. Alhamdulillah, suka tengok anak-anak perempuan lincah dekat dapur.

“Baik sangat walaupun ayah kaya raya, anak-anak semua sederhana pandai buat kerja rumah dan masak. Tahniah Datuk dan Datin kerana berjaya didik mereka.

IKLAN

“Nampak Ces dah berani, dulu kalau tengok dia masak, lempar je barang kat dalam minyak. Sekarang dah tak takut jari kat hujung-hujung minyak je dah.

“Suka tengok didikan Datin untuk Dijah, the only first daughter. Nampak di situ duduk istana mewah pun tak kekok pegang sudip siap sediakan menu macam-macam. Adorable sangat, dahlah cantik lemah lembut. Ee nanti baby keluar, dia je babysitter,” komen netizen.

Pandai Memasak Seperti Professional, Ramai Puji Anak Aliff Syukri.  ‘Dahlah Bijak, Pandai Masak Pula Tu!” Pandai Memasak Seperti Professional, Ramai Puji Anak Aliff Syukri.  ‘Dahlah Bijak, Pandai Masak Pula Tu!” Pandai Memasak Seperti Professional, Ramai Puji Anak Aliff Syukri.  ‘Dahlah Bijak, Pandai Masak Pula Tu!”

[MESTI BACA]

Nak macam-macam info? Sila subscribe channel Telegram KELUARGA  dan join keluargagader club

Pandai Memasak Seperti Professional, Ramai Puji Anak Aliff Syukri.  ‘Dahlah Bijak, Pandai Masak Pula Tu!”