Kaletah Nur Fatima Aisya sering menjadi tumpuan ramai. Ada sahaja gelagat dan aksi spontannya yang mencuit hati. Puteri kesayangan Fazura dan Fattah ini bakal memasuki usia dua tahun tidak lama lagi.

Dalam perkongsian terbaru menerusi akaun Instagram Jetaime. fattzura ( akaun kelab peminat Fazura ), kelihatan Fatima bersama mommynya berada Di kerusi selepas selesai mengambil suntikan.

Kelihatan si kecil yang cukup comel dengan gaun labuh aktif berjalan ke sana ke mari sambil menegur kakitangan hospital berkenaan, padahal baru sahaja menerima suntikan.

Pandai membiasakan dirinya sebagai β€˜adik’, Fatima juga membuat aksi manja melambai-lambai kepada kakitangan di situ.

Alahai peramah sungguh, macam mommy sangat lah.

Dalam perkongsian lain pula, kelihatan Fatima sedang didukung oleh Fazura di dalam lif, reaksi wajah Fatima dan senyuman manisnya membuatkan ramai yang terpesona.

Amboi jarang-jarang dapat tengok senyumannya yang mahal dan cheeky tu kan

IKLAN

Sumber:


ARTIKEL MENARIK:Β “Menunggu Kepulangan Yang Tak Akan Pulang.” Baru 3 Hari Habis Pantang, Suami Pula Meninggal Dunia, Kisah Wanita Ni Bikin Sebak!

ARTIKEL POPULAR:Β “Ya Allah Adik Gagah Juga, Kakak Tumpang.” Gelagat Comel Aafiyah Ditegur Tokti Menyakat Adiknya Bikin Ramai Terhibur

BACA INI JUGA :Β “Cantiknya Baby Khadeeja, Secantik Namanya. Muka Chinese Look.” Intan Ladyana Dedah Wajah & Nama Anak

IKLAN

Nak macam-macam info? KlikΒ channel Telegram KELUARGAΒ  dan joinΒ keluargagader club