Memiliki keluarga bahagia, kehadiran si kecil mengeratkan lagi hubungan suami isteri ini.

Melihat wajah si kecil yang comel itu di trambah dengan gelagatnya yang ceria serta melucukan membuatkan bukan hanya mommy dan daddy terhibur, bahkan turut mencuit hati ramai.

Selain memiliki wajah seiras, Eidrees juga banyak mengikut sifat mummynya yang suka ketawa dan mudah terhibur. Bukan itu sahaja, kulitnya yang putih gebu juga mengikut warna kulit Anzalna.

Tidak hairanlah ramai yang geram melihat gelagat Eidrees setiap kali gambar atau videonya dikongsikan di instagram miliknya.

Terbaru, Anzalna memuat naik sekeping gambar perbezaan wajah suaminya dengan anak mereka Eidrees  atau nama sebenarnya Mohamad Eidrees ketika kecil.

Di dalam perkongsian tersebut, Anzalna memberitahu wajah anaknya saling tak tumpah mengikut wajahnya dan suami sewaktu kecil dahulu. Manakala rambut anaknya mengikut suaminya. Memang anak daddy sungguh ni!.

IKLAN

Betul la rambut Eidrees ikut daddy @hanif_zaki ! Eidrees pun konfius itu daddy ke dia 😅 Muka campuran mommy dan daddy! hahahhahahahhaha

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Anzalna Nasir (@anzalnanasir88)

Persamaan tersebut turut mencuit hati ramai yang melihat gambar tersebut. Masing-masing bersetuju dengan Anzalna tentang hal itu.

IKLAN

nazirahnasir97 Comel mcm aunty maggie ❤️
wns_suhaili Rambut je daddy dia tp muka ikut sis😁
wanarvee86 Pergh sama siottt.. @hanif_zaki simpan rambut nk tgk hahahaha
enaz_home_delight Hahahaha. Sebijikkk @hanif_zaki

erinshaifulRambut je sama, but muka mommy nurul_huda07comelnyaaa awak nii…tu sbb daddy awak skrg botak..xnmpk la keriting tu😂

Macam ni rupa daddy ada rambut
its_aniemEe ske rambut curly..emsem la..
faahannaRambut curl pon handsome eidrees
hidayu_adRambut daddy..muka mummy😍
ali_kiryuLike father like son 👏🙌
mary_dee_chot X sabaq nak tgu adik Eidrees..mesti ikut muka mama dia..Anzalna Junior…😍😍
raramaera Wowwwww mcmni rupanya kalau @hanif_zaki ada rambuttt

Sumber: anzalnanasir88

Nak macam-macam info? Join channel Telegram keluargagader club