Hati mana yang tidak sebak kehilangan insan tersayang. Bukan sahaja suami, tetapi anak-anak jua sedih kehilangan ibu tersayang.

Situasi yang pastinya dilalui oleh anak Allahyarham Siti Sarah yang telah kembali kembali ke rahmatullah pada 9 Ogos lalu.

Kini,empat orang anak arwah Uwais Alqarni, 10, Dzahira Talita Zahra, 8, Ariq Matin, 6, dan Ayash Affan diuruskan oleh Shuib.

Dalam pada itu, baru-baru ini, desas desus dikhabarkan Shuib sedang mengenali seseorang. Namun tiada siapa tahu lebih lanjut mengenai hal itu.

Terbaharu, muat naik di Instagram milik arwah, anak ke tiga, Ariq Matin membuat kejutan dengan membuat kenyataan tidak bersetuju dengan kehadiran ibu tiri.

Apabila disoal kenapa tidak mahu ibu yang bakal mengantikan arwah ibunya, Matin memberikan jawapan yang mengejutkan. Malah jawapannya jelas dan padu!

Kenapa tak nak ibu tiri lagi? Jawapan Matin 😭😩🤣 Korang rasa macam mana ni? Tak tau nak jawap apa.

 

Dalam pada itu, jawapan Matin memang membuatkan netizen terkejut dan tidak menyangka kanak-kanak begitu telus.

IKLAN

Sumber: sitisarahraissuddin

*Nak macam-macam info? Klik channel Telegram KELUARGA  atau join keluargagader club

IKLAN

Bintang Kecil: Tengok gigi macam bersih je kan, tapi sebenarnya bila kita tak bersihkan dengan betul semakin lama buat gigi kita jadi berkarat. So teknik berus gigi kenalah betul.

Follow dan subscribe Youtube Channel @BintangKecilMy#BintangKecilMy #BintangKecil #KitakanJuara