Andai ditanya pada wanita bergelar ibu tentang hendak atau tidak untuk kurus dengan cara mudah, pasti jawapannya semua menginginkannya.

Jadi apa kata mencuba cara ini, dengan minum secara konsisten air kisaran timun dapat membantu menurunkan berat badan malah kulit wajah bertambah cantik.

Ikuti perkongsian daripada Nurul Diana ini.


PETUA CEPAT KURUS dan jerawat tak naik secara mulajadi

bahan-bahan:
timun sebiji ( tak payah kupas kulit )
air ( 100ml) = 1 cawan
gula ( sesedap rasa) anggaran dua sudu

cara buat : 

Basuh timun bersih2 , potong2 dan blend semua sekali ( kulit, biji) bersama air dan gula sampai halus . . Tak payah tapis .siap di minum

Ekatra info : 1biji timun untuk 2 kali minum
pagi sekali , malam sekali

Keistimewaan air ini
-Timun adalah detox semula jadi . Apabila diminum bersama sari nya membuat kita sangat kenyang .

-95% timun berasaskan air .

-minum secawan jus timun perut terus padat .

-Membersihkan usus . sgt bagus utk bersihkan racun2 dlm badan

-Paling best kurang kan perut buncit bila usus bersih , jerawat susah nak naik

Amalkankan selama seminggu
kompem berat badan turun ! ( tapi kalau makan tak ingt dunia tak jd jugak )

Ekstra info
untuk ibu mengandung takde masalah
tapi kalau lepas bersalin , timun sifat nya sejuk , org tua2 takbg makan makanan sejuk . jd kalau lepas pantang 1-2tahun boleh lah amalkan .

anak dara ? baru kawin boleh ke amalkan ?
jawapan : Boleh je .

Pendapat dian sendiri , dian amalkan sminggu berat turun 2kilo . Sbb jumpa mak mak cakap nampak susut sikity. Yahoooo semangat rasa !! sbb tkpyh diet ketat2.

Sumber : nurul diana via petua cantik Dan sihat

Tinggalkan Komen