Memiliki kediaman sendiri adalah impian setiap orang, biarlah kecil pun janji dibeli dengan titik peluh sendiri.

Bagi yang suka menghias, inilah masanya nak tunjukkan skill atau bakat,ada yang gemarkan perhiasan sarat tak kurang yang menyukai tema simple tetapi sedap mata memandang.

Demikian juga dengan pemilik kediaman ini. Biarpun kediaman sederhana kecil, namun atur letak dan pemilihan perabut membuatkan ruang di dalamnya cukup menarik mata memandang.

Perkongsian idea rumah kemas Dan selesa 😍😍Alhamdulillah…walau rumah kami saiznya “halusss” je, syukur seadanya. Asal kemas, teratur dan bersih.

Setiap ruang di dalam rumah ini pasti terselit pokok yang ‘menghidupkan’ suasana.
Ruang menonton dengan konsep yang simple tetapi tetap kemas tersusun.

Itu dah buat rasa tenang dan aman. Raya tahun ni semuanya recycle. Takde upgrade apa2 pun. Hanya tambah penyeri “real live plant” je dlm rumah. 😁❤️

lampu penyeri ruang dapur. Ringkas tetapi menarik mata memandang.
Inilah pokok-pokok yang tersusun kemas di salah satu sudut kediaman.

Kredit:Nabila Huda murad

IKLAN

ARTIKEL MENARIK: “Rumah Pertama Beli Umur 21 Tahun.” Fasha Sandha Sebak & Syukur Impian Bina Surau Dalam Rumah Tercapai

ARTIKEL POPULAR: “Meh Sini Mak Simpan.” Alhamdulillah Rezeki, Neelofa Dedah Bilal Collect RM14K Duit Raya

IKLAN

BACA INI JUGA : “Humble Makan Dengan Anak Sambil Duduk Atas Lantai Je.” Elly Mazlein Dipuji Pandai Bawa Diri Ketika Beraya Kampung Suami


Nak macam-macam info? Klik channel Telegram KELUARGA  dan join keluargagader club