Siapa yang tak suka kat rumah ada kolam renang kan? Boleh katakan itulah wishlist yang rata-rata orang nak kalau cerita tentang rumah idaman ni.

Menerusi satu hantaran di Facebook Tukang Apa Hari Ini, pemilik akaun Azhar Bin Abd Rahman berkongsi beberapa gambar dan video dari awal pembikinan kolam renang tersebut sekaligus membuatkan ramai kagum.

”Kami tak pandai tapi kami cuba dengan semangat kental,” katanya yang menunjukkan proses penghasilan kolam renang dewasa yang dibuat bersama anak-anak.

Tambahnya, kolam berkeluasan 18 x 28 x 5.5 kaki itu mengambil masa selama tiga bulan untuk disiapkan dan merupakan kolam ketiga yang dibuat bersama anak-anaknya.

”Sekadar berkongsi kepuasan buat kolam mandi dengan anak -anak. Ini kolam ketiga yang kami buat, kolam berkeluasan 18 x 28 x 5.5 kaki.

”Sedikit gambar saya pamerkan proses-proses pembuatan. Tiga bulan juga la baru siap. Kolam pertama kolam mandi, kolam kedua kolam mandi kanak-kanak, kolam ketiga dan terbaru kolam mandi dewasa,” tulis Azhar.

IKLAN

Kalau dekat ni, min dah tumpang mandi ni! Hehe.

Sumber :  Azhar Bin Abd Rahman

Elak dari perkena serangan jantung, jom ikuti perkongsian dari Dr Zubaidi ni!

IKLAN

Comel betul adik-adik BK buat Challange kumpul marshmellow!

Tayang bahagia di social media, realiti ke fantasi? Nak tahu, jom tengok!

Sertai Webinar Keibubapaan PERCUMA anjuran Pa&Ma secara virtual yang menjemput speaker- speaker hebat dalam bidang keibubapaan termasuk Prof Madya Dr Nik Salida, Ibu Rose, Dr Ahmad Rostam, Puan Maryam Jamadi, Puan Azlina Roszly dan Irma Hasmie. Daftar nama di https://toko.ideaktiv.com/product/webinar-sayang-anak-ketat-ketat/