Mesti ibu-ibu pening kan nak sediakan apa untuk sarapan, minum pagi dan juga minum petang. Lagi-lagi yang tengah situasi PKPB, anak-anak cuti dan bila kat rumah asyik lapar jer.

Jom admin kongsikan resipi mudah tapi boleh tambat selera anak-anak. Kita cuba Roti Telur Sardin yang dikongsikan oleh Zur Ain Salim.

Petang ni akak buat roti telur sardin viral tu .. Awak semua dah buat belum .. rugi tak cuba ..

Bahan bahan :

👉1 tin kecil sardin
👉½biji bwg holland*
👉3biji cili padi*
👉Sedikit daun sup & daun bawang*
👉Garam
👉lada hitam ( akak tukar lada sulah )
👉3-4biji telur
👉roti keping

Cara cara :

👍Lenyek ikan sardin(sos dia amik sikit)
👍Cincang bahan yang bertanda*
👍Gaul kan dgn ikan sardin tadi dengan telur , garam , lada kecil , lada sulah , bawang holland , daun bawang & daun sup sampai sebati
👍celup roti dalam sardin yang telah dicampur tadi

IKLAN

Lepas tu goreng mcm roti telur biasa tu ..

Goreng macam ni, balik-balikkan supaya masak sekata.

IKLAN

Ni versi anak-anak yang tak ada lada. Potong kecil-kecil mudah anak nak makan.

Ni versi mak ayah

Siaapp !