Bukan hadiah mahal yang diingini seorang ibu setiap kali tibanya hari lahir, ingatan dan kasih sayang daripada seorang anak Itu yang membuatkan si ibu rasa dihargai.

Demikian juga dengan pengarah dan pelakon terkenal, Erma Fatima.

Keikhlasan serta kasih sayang dalam memelihara dan mendidik anak angkat istimewanya, Citra cukup terserlah. Bahkan, keakraban antara mereka sering dipuji.

Selain Citra, dia turut mempunyai 3 orang anak angkat lelaki dan seorang lagi anak angkat perempuan. Dua daripadanya sudahpun mendirikan rumahtangga dan pengarah drama Mok Cun ini bakal menimang cucu tidak lama lagi.

Dalam perkongsian video yang dimuatnaik menerusi laman Instagramnya, Erma yang baru menyambut ulang tahun kelahiran menerima hadiah daripada anak istimewanya itu.

“ANAK SYURGAKU…Dia sangat special. Tak kerja..takde gaji..dia dpt upah dr abg2 dia jual perfume utk abg dia.

“Hadiah duit yg dia bg aku tu hasil upah dia. 🥺🥺🥺Semuanya dia bg utk hadiah harijadi aku. Tiada kata2 yg indah buatmu Citra.

“Anugerah terbesar dr Allah buat aku.Terima kasih Allah. Kau pinjamkan dia kepada aku menjadi penyejuk hatiku.

Rupa-rupanya citra menghadiahkan ibunya satu tas tangan. Apa yang lebih istimewanya, beg tersebut dihasilkan sendiri oleh Citra. Selain itu, dia turut memberikan ibunya hadiah berupa wang yang diperolehi hasil usahanya menjual perfume abang-abangnya.

Lebih menyentuh hati adalah Citra turut mencoretkan satu bingkisan kata yang cukup bermakna.

Menerusi bingkisan ucapan tersebut, Citra meluahkan pujian buat ibu angkatnya ini atas pengorbanan dan jasa membesarkannya sehingga kini.

IKLAN

 

Kata-kata yang diungkapkan Citra cukup puitis dan cukup menyentuh hati warganet yang menonton video berdurasi 3 minit itu.

jozlynnhanania Doa dari anak syurga, sb tu la bila @cintacitrasofea jual apa saja kat kita mesti kita support beli.. dia paling pandai bisnes!❤️ tp video ni jahat! X baik buat ingus kita jejeh2..😢 tahniah kakak sengkuang ku @ermafatima kerana berjaya mendidik n membesarkan anak dgn penuh adab dan kasih syg.. hasilnya… haiiii😢😢
erniezakri Alaaa teresak esak lah tengok 😢 selamat hari jadi mama. Semoga diberkati dunia akhirat, tetap disayangi semua org. Amin. ❤️
im_lusy83 yaa Allah 😢😢😢 tengok video ni meleleh air mata haru😢 semoga Mak Cun,Citra n Semua family selalu dalam lindungan Allah aamiin aamiin aamiin❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️#anaksurga
sarrahruslan Ya Allah citra…. 😍😍.. citra ni mmg mnyentuh perasaan sungguh..
Sumber:ermafatima

ARTIKEL MENARIK: “Allah Sangat Baik Dengan El, Allah Izinkan. Syukur Alhamdulillah.” Elfira Dedah Jantina Anak, Bakal Timang Bayi Perempuan!

ARTIKEL POPULAR: “Babah Cakap Rupa Ayyash Macam Ibu.” Kandungan 29 Minggu Terpaksa Czer Air Ketuban Kering, Ibu Ni Reda Anak ‘Pergi’

“Berjaya Mahramkan Musa. Dia Power.” Dah 3 Bulan Mizz Nina Masih Susukan Bayi Angkatnya, Pakar Laktasi Ni Kongsi Cerita!

IKLAN

BACA INI JUGA : ”Lawanya Adik. Anak Ramai, Badan Maintain Je.” Che Ta Kongsi Gambar Keluarga, Warganet Puji Nampak Sebaya Tak Makan Usia!


Nak macam-macam info? Klik channel Telegram KELUARGA  dan join keluargagader club

 

Follow dan subscribe Youtube Channel @BintangKecilMy
#BintangKecilMy #BintangKecil #KitakanJuara